بارون عاشقی
بارون عاشقی
ما عاشقای تنهاییم..عاشقای دور از همیم...خدا میدونه کیا ÷یش همیم کیا نه....اما به همون خدا قسم..ما تو قلب همیم...


آروم اشک میریختم....چرا با دلم اینکارو کردم....با احساسم...با احساسش...یجورایی تبـــــــــــاه کردم

نمیدونم چقدر دیگه خدا باهامه....اصلا هست؟؟؟....حتما هست....اره تنها چیزیه که باید باورش کنم....

عجب عصر بارونی بود....اسمونم مثل من دلش گرفته بود.....از بی وفایی...از جدایی.....

شب رسیده بود....دلم تنگ تر....چشام خیس تر....بارون شدت گرفته بود....اخ خداااااا کاش میشد منم مثل

باروون با صدای رعد و برقش منم داد بزنم....خدا

رفتم توی حیاط کوچیک خونمون....بازم دستامو بردم رو به خدا...رو به اسمون....

خدا یبار دیگه این بنده ی گناهکارتو ببین....ازم رو برنگردوووون...چقدر رویایی بود زیر بارون اشک میریختمو...

خدایا اینبارم کمکم کن....خدایا....میدونم توبه میکنم...باهات عهد میبندم....مدتی نمیگذره که....که باز پیمانمو باهات میشکنم...

مثل قلبم و قلبایی که خودم...شکستم....

خدایا...بارون ارومم میکنه...اخه ستاره ها چشمک میزنن ...ماه لبخند کنایه داری میزنه...خدایا...انگار میخوان دلمو بسوزونن....

اهای..دلم....گریه نکن...کافیه...اشک ریختن بی فایدست....

خدایـــــــــــــــــا..

به ظاهر لبخند روی لبامه ....کی از اتیش دلم خبر داره بجز تو خدایا؟!

کافیه چند ثانیه به چشام خیره باشن...البته بازم اشتباهه...بخدا این برق چشمام نیست...اخرین قطره های اشکمه....چشام دیگه خسته شده...چقدر گریه.....

چقدر اشک......خدایــــــــــــــــــا تنهــــــــــــــــــــــام خیلی تنهام....

بازم مجبورم دروغ بگم...حالم خوبه...خیلی خوبم....راستی این دروغا گناه نداره؟؟؟

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

|
 


اگه کسی با یه نگاه کاری کرد که دلت لرزید یه روزی میتونه کاری با دلت کنه که چشات بلـــــــــــرزن.... ´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
mahsa1375@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

عاشقانه ها

 

افشین
باروني

 

خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392

 

اوه...توجه ها....حیفه نخونی...
قلب من...
شکسته...
میــرومــــــ...
شكست و..
تنهــــــــــــــــــا
دلشكسته
آهسته گذر كن
خيلي سخته
همه چيز يه دفعه ...
يــــــــــادته
تو فقط بیا...!!!
ن....!!!!!!!
کاش بودی....!
من...!
ارامش
ياد باد عهدمان
غبار دل
نفرين عشق

 


آشپزی نوشیدنی
دخترای خوشگل و پسرا خوش تیپ
رزمی با ما اسونه...
رمان بارونی
دخترای خوشگل و پسراخوش تیپ!!
عشق بي پايان
خاطرات من(سيد امير!)
زير باران عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 28323
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->
شابلون فرنچ ناخن